Pracownia Informatyczna „Software”

Oferta

System do rozsyłania spersonalizowanych wiadomości e-mail do wybranych grup odbiorców.

Może być wykorzystywany w periodykach internetowych, komunikacji wewnątrz firmy, komunikacji z Klientami (częściej czytamy maile niż informacje na stronach każdego kontrahenta) lub w przypadku pojedynczej wysyłki którą chcemy zaplanować na przyszłość. 

Brak abonamentu, jednorazowa opłata, brak ograniczeń ilości rozsyłanych maili, brak ograniczeń osób, można zapisać dowolną ilość. Cena zawiera jeden szablon emaili (nie jest konieczny).

System jest instalowany na wskazanym serwerze www (wymagany php 5 i mysql 5), każda wysyłka odbywa sie ze wskazanego z konfiguracji konta z pełną autoryzacją (tak jak w każdym kliencie pocztowym) i może być inna do każdej zaplanowanej kampani mailowej. 

Lista odbiorców

Największym problemem podczas zbiorowej wysyłki jest lista odbiorców, a dokładniej świadomość czy każdy odbiorca chce otrzymywać informację handlową. Jeżeli system znajduje się na Twoim serwerze, sam jesteś za to odpowiedzialny. System umożliwia import użytkowników (przez pliki CSV) co ułatwia przejście z dowolnego innego systemu, bez konieczności zbierania zapisów użytkowników od zera. Umożliwia też kożystanie z wielu kanałów zapisu w trakcie działania systemu, zaczynając od zapisu bezpośredniego (zbieranie adresów mailowych na akcjach promocyjnych np. promocja nowego produktu) a kończąc na formularzu internetowym na Twojej stronie (formularz jest jedno lub dwu etpowy, czyli sam ustalasz czy zapusujący będzie musiał potwierdzić swój zapis czy nie).

Jakie dane zbiera system?

System gromadzi informacje na temat przeczytanego maila tylko wtedy gdy odbiorca wyświetli "zdalną zawartość" a dokładniej gdy obrazek zbierający statystyki zostanie wyświetlony w mailu dobiorcy.

Zbierane są informacje:

  • czy użytkownik odczytał wiadomość a jeżeli tak to ile razy to zrobił
  • jakiego programu pocztowego użył (to tzw. klient pocztowy odbiorcy)
  • jaki był jego zewnętrzny adres IP

Jeszcze newsletter czy już e-mail marketing?

Jaka jest różnica między rozsyłaniem maili do grupy docelowej a e-mail marketingiem?

Newsletter to wstęp do e-mail maketingu a dokładniej, wysyłka maili może być nazwana e-mail marketingiem jeżeli wiąża sie z nią dalsze działania. Ten system nie realizuje nic poza wysłaniem maili i zebraniem podstawowych danych. Gdy Twoje działania analityczne pomogą w tym aby kolejna wysyłka przyniosła dla Ciebie wymierną korzyść, to będziesz mógł sie pochwalić wałasnym e-mail marketingiem.

Podsumowanie

Jeżeli potrzebujesz prosty w obsłudze system do wysyłki maili który umożliwia:

  • tworzenie "kampani" mailowych do wybranej grupy osób
  • planowanie wysyłki na określoną godzinę
  • zbieranie informacji o odebranych mailach

Zapraszam do współpracy.